ONSDAGKVÄLL

Dagens skönaste - cykeltur hem från jobbet! Så nice. 
Dagens besvärligaste - cykeltur hem från jobbet.. haha, alltså sista km blåste det över-jävligt. 
Så skönt att få komma hem, äta mellis, gå promenad med Sam och duscha. 
 
Kvällen sedan spenderade jag o lillkillen i LöfstadParken. Mamma o pappa skulle på en föreläsning och jag älskar att vara där så vi följde med! 
 
 
Packade med en liten middagsmacka, kaffe & dricka. 
 
 
Min stående favorit - VaGott's proteinbröd, mosa avokado + salt & chiliflakes
 
 
Vi slog oss ner vid en parkbänk med utsikt över vackra fältet utanför. Lyssnade på musik, läste lite bok och sen tog vi en promenad genom parken. 
 
 
Det är något magiskt med dessa miljöer verkligen. 
Jag är ju besatt av parker, herrgårdar o slott, så finns det tidigare liv, undrar jag inte om jag nångång bott i något liknande. (haha, kanske inte på slott men) 
 
 
LIVET | |
#1 - - Sarah:

Mysigt att sitta ute och lyssna på musik eller läsa en bok :)

#2 - - Emilia Sjödin :

Hoppas din dag var bra! Ser mysigt ut :)

#3 - - Hemma Hos Felicia:

vilken magisk kväll!!

Upp