What's in your head, it doesn't matter.

En video med ett viktigt budskap. 
 
 Beyonce är en stor artist och en stark kvinna som inspirerar mig på flera olika sätt. 
Framförallt genom hennes musik och budskapen som de för med sig. 
 
Video tycker jag verkligen är så värd att kolla in, låten går jag och sjunger på hela tiden & jag tycker den är så himla fin. 
 
Denna ständiga press över att se bra ut, att alltid prestera, alltid vara perfekt. 
Alla krav samhället & du ställer på dig själv, det är svårt att komma ifrån, så svårt att tänka bort ibland.
Med tiden hoppas jag att det sakta men säkert växer bort. 
Det känner jag ändå att det har gjort lite för mig, och jag börjar nu inse att livet absolut inte handlar om att vara perfekt. 
 
Dock så vill jag försöka vara den bästa versionen av mig själv. 
Jag vill vara en omtänksam, rolig & framförallt lycklig människa. 
 
DET är det livet handlar om och bör gå ut på - att göra sitt bästa & att vara lycklig med det. 
 Våga vara nöjd med dig själv. 
 
 
BE STRONG GIRL. 
MUSIC&VIDEO | |
Upp