31 / 5

 
8 tim jobb & efteråt när mamma stannade kvar för att stänga så drog jag ut på en löprunda i solen. 
En utmaning, då värmen var lite för varm för konditionsträning + att jag egentligen ogillar löpning utomhus.
 
MEN, jag klarade av en tur på 40 min, (som möjligtvis var en av de jobbigaste o svettigaste någonsin) & efteråt kände jag mig stolt o tillfreds.
Det är en del av träning som jag älskar, att utmana sig själv, klara av det och känna sig starkare efteråt. 
 
 
Trots att jag under dagen innan passet drack 1 liter rent vatten & efteråt drack nästan en halv liter till + pepsimax så är jag nu fortfarande galet törstigt.. 
 
Så kära människor, GLÖM INTE att få i er tillräckligt med vätska i dessa varma väder & ännu mer vid träning! 
 
Nu blir det välbehövligt soffhäng & ladda upp batterinerna på nytt. 
| |
Upp