VECKANS ...

Irritation - t r ä n i n g s  a b s t i n e n s  pågrund av min lilla förkylning som höll mig borta 5 dagar...
Hela kroppen blir så rastlös & behöver verkligen min träning.
 
  
Gulligaste - att få höra från en förälder vars barn är nytillskottet på jobbet berätta att hen går och pratar om mig hemma. Och på jobbet så hör jag den lilla rösten " Lollo, Lollo, Lollo " ropandes efter mig.
Att ärligt få höra sånt
är verkligen något som förgyller arbetsdagarna.
 
Köp - Bråvallabiljetter - fredag + lördag & jag längtar så mycket!
Tycker artisterna var grymma i år, så det blir 2 festivaldagar.
 
 
Leverans - För ett par veckor sedan vann jag min första tävling någonsin, över Instagram & priset var detta:
24 stycken av den senaste smaken från Vitamin Well Free - Päron/Citron.
Blev väldigt glad och den är såå god. Älskar detta märke.
 
 
Lättnad - Att få tillbaka min kamera!
Det blir verkligen så mycket roligare att blogga med kvalitebilder från kameran.
 
 
 
 
 
 
 
 
LIVET | |
Upp