2020 - önskar revansch.

(null)

" Min väldiga pepp inför detta år ligger lite på paus. För hur länge vet jag inte. Vet ingen. Är inte heller den med störst rätt att klaga, absolut inte. Världen är upp o ner och jag är INTE en av dem som påverkas mest eller har rätt att klaga. Det känns bara lite mycket just nu. Av allt & inget. Är troligtvis inte den enda med dessa mixade känslor.  Och mitt i min lilla stressbubbla så blir jag dagligen berörd av ALLA som kämpar just nu. För sig själv och för andra. Tillsammans kan vi förhoppningsvis avsluta 2020 bättre än det började. Slut på söndagsbikten. Fortsätt nu att ta hand om er själva och varandra. En dag i taget ❤️

Inte ofta jag öppnar upp mig på Instagram, men det blev en text skriven även där idag (igår). 
Mitt humör just nu är verkligen en berg och dalbanan, på alla sätt och idag hade jag ingen bra dag. 
Det är så mycket jag är orolig för, ångrar och grubblar över. Ovisshet, stress o ångest. 

Dag för dag hörni.  
När man för tillfället kanske går igenom fler sämre än bra. 



LIVET | |
Upp