.

(null)
 
Om cirkus en timme är det min 25e födelsedag. Känns lite konstigt. Stort. 
Det var ganska många år sedan en födelsedag, eller en siffra kändes så " speciell " som tjugofem faktiskt gör. Det har alltid varit mitt " vuxen på riktigt nummer " , hur töntigt det än låter. 
Men det har alltid känts så, eller känns så nu. Som ett annat skede i livet, återigen hur töntigt det än må låta.  
 
Trots att jag på flera punkter inte alls är vart jag trodde jag skulle vara, eller ha uppnått vid denna ålder så känns det som att jag håller på och genomgå en förändring.
Förhoppningsvis en positiv sådan. 
 
Jag känner att jag bara senaste halvåret, året mognat så mycket som person. 
Kommit till insikt. Rensat ut, tagit in, tagit tag, gjort saker som skrämt skiten ur mig och gett mig ångest. Men jag har klarat det. Jag har växt. 
 
Och trots att jag har dagar då jag verkligen tvivlar på allt jag är och gör så känner jag mig starkare. 
Jag må inte vara där jag önskat på vissa plan, men jag är stolt över mig själv på så många andra. 
 
Allt har sin tid. Det är så även om det kan vara otåligt att inse och vänta in. 
 
TJUGOFEM - jag tror jag är väldigt redo för vad som ligger framför mig💗 
 
LIVET | |
Upp