FRÅN VECKAN

(null)

Fick jag välja en ledig dag så väljer jag tisdagar. 
Och det tog jag denna vecka & spenderade ett par sköna timmar på Elite Grand Hotel med Linnea
Massage, bubbelpool, lunch & bastu - så välbehövligt och skönt! 

(null)

En snabb smygbild från min lilla tjej på jobbet. Lyckan i att jag får spendera dagarna med henne. 

(null)

& lyckan i när det börjar bjudas på varmare väder. Sommaren får gärna vara tidig iår. Nu om något år. 

(null)

Lugnet vid vattnet. 
Jobbiga dagar älskar jag att sitta där. Lyssna på musik eller bara ha tyst. Naturens ljud. 
Beroende på vilket humör jag är på

(null)

Vädret 🤍 

(null)

Igår var vi en sväng till Löfstad slott & deras handelsträdgård, alltid så otroligt vackert. 

Idag söndag - mitt andra pass på World Class i stan efter min lilla gymkarantän. 
Och jag som sen 2014 kört på samma lilla gym är redan nöjd och tycker det är så nära fint o jag begriper inte varför jag inte testa tidigare? 
Typ 10 min från jobbet och nära Kia o Teila’s lägenhet där dem sen också tänkt köra sen. Längtar och tills dess kör jag på själv!  
LIVET | |
Upp